نوشته شده توسط : maral

چوب پلاست 

کفپوش چوب پلاست دور استخر

کفپوش چوب پلاست دور استخر را می توانید از تیم حرفه ای ایساتیس دیزاین  در قیمتی بسیار مقرون به صرفه و بالا ترین کیفیت موجود تهیه نمایید. از کفپوش های چوب پلاست می توان با اطینان خاطر در مسیر های شلوغ استفاده کرد بدون اینکه دچار ترک خوردگی، پوسیدگی و شکستگی شوند. از مهم ترین مزایای کفپوش های چوب پلاست خاصیت ضد آب بودن آن هاست که باعث استفاده آن در محیط های مرطوب از جمله دور استخر شده است. از دیگر مزایای این محصول مقاومت در برابر ضربه، خط و خش، سایر حشرات موذی و ... می باشد ضمن اینکه قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد. هچنین این کفپوش ها قابل شست و شو با مواد شوینده مختلف بوده و به راحتی تمیز می شوند. 

کفپوش چوبی چوب پلاست دارای مزایا بسیاری می باشد که باعث استفاده و کاربرد آن در مکان های پردد و پر رفت و آمد شده است. از کفپوش های چوب پلاست می توان با اطینان خاطر در مسیر های شلوغ استفاده کرد بدون اینکه دچار ترک خوردگی، پوسیدگی و شکستگی شوند. از مهم ترین مزایای کفپوش های چوب پلاست خاصیت ضد آب بودن آن هاست که باعث استفاده آن در محیط های مرطوب از جمله دور استخر شده است. از دیگر مزایای این محصول مقاومت در برابر ضربه، خط و خش، سایر حشرات موذی و ... می باشد ضمن اینکه قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد. هچنین این کفپوش ها قابل شست و شو با مواد شوینده مختلف بوده و به راحتی تمیز می شوند. 



:: برچسب‌ها: کفپوش چوب پلاست دور استخر ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maral

چوب پلاست 

کفپوش چوب پلاستیک موزاییکی در نوشهر

کفپوش چوب پلاستیک موزاییکی در نوشهر را می توانید از طریق سایت مجموعه ایساتیس دیزاین تهیه نمایید. پارکت یا کفپوش های چوب پلاست امروزه از پرطرفدارترین  ترین انواع کفپوش محسوب می شوند. بیشترین موارد استفاده از پارکت یا کفپوش چوب پلاست در فضای بالکن ، دور استخر، روف گاردن و فضاهای تجاری و عمومی می باشد.کفپوش یا پارکت چوب پلاست از تنوع بالایی در رنگ و طرح برخوردار است که شما می توانید با توجه به محیط محل نصب کفپوش، رنگ موردنظر خود را انتخاب کرده  هماهنگی زیبایی در فضا ایجاد کنید. این کفپوش ها بسیار مقاوم در برابر انواع شرایط آب و هوایی از جمله باران، برف و تابش شدید نور خورشید هستند برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: کفپوش چوب پلاستیک موزاییکی در نوشهر ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maral

چوب پلاست

خرید چوب پلاست در نوشهر

 مجموعه ایساتیس دیزاین ارائه دهنده انواع محصولات چوب پلاست و مجری تخصصی محصولات تولید شده با چوب پلاست نوشهر می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با تیم فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.کامپوزیت چوب پلاستیک یکی از موارد پرکاربرد در صنعت ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی می باشد، استفاده از چوب پلاستیک می تواند ظاهر زیبا به فضای داخلی و نمای بیرونی ساختمان شما ببخشد. همچنین قیمت چوب پلاست دلیل دیگری است که سبب شده این محصول جایگزین چوب در صنعت ساختمان باشد و در عین زیبایی، ماندگاری و دوام بالا، کاملا مقرون به صرفه بوده و کمک بزرگی به زیبایی محیط زندگی ما می کند



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1402 | نظرات ()